π ππππ€ π€ππ§π§π’π¬ π¦ππ πππ§πππ«, ππ π¬πππ¦ π―ππ§ π¨π§π³π πππ«π―π’πππππ¬π€
Wie onze Servicedesk belt, heeft grote kans Sander Meijer, links vooraan op de foto, aan de lijn te krijgen. Sinds 2018 is hij bij ons actief en inmiddels hΓ©t vertrouwde gezicht achter deze groeiende afdeling.
Zijn weg hiernaartoe was niet vanzelfsprekend: na een moeizame start in het onderwijs vond Sander bij het REA College Heliomare de juiste begeleiding en behaalde hij zijn diploma Medewerker Beheer ICT niveau 3. Via hen kwam hij bij ICT vanaf Morgen terecht, waar hij het volledige ICT-traject doorliep. Toen wij onze Servicedesk als nieuwe dienstverlening startten, was hij er vanaf dag één bij.
πππ§πππ«: βIk was intern al bezig met ππ’ππ«π¨π¬π¨ππ πππ voor ICT vanaf Morgen zelf. Op een gegeven moment kregen we steeds vaker de vraag of we ook Microsoft 365- en eerstelijns ondersteuning voor kleinere organisaties konden aanbieden. Toen was de stap snel gezet en heb ik samen met Dennis de Servicedesk opgezet. Dat maakt het voor mij juist zo leuk: ik ben er vanaf het begin bij betrokken en zie hoe we organisaties echt vooruithelpen. Het werk is heel afwisselend, je hebt veel direct contact met klanten en je leert constant bij. Bovendien is het gewoon prettig werken bij ICT vanaf Morgen: we hebben een hecht team, er is veel ruimte voor initiatief en we bouwen samen aan iets waar we trots op kunnen zijn.β
Samen met zijn collegaβs ondersteunt Sander klanten zoals SO! Trainingsbureau, De Ambulante Coach, BijLINK en Jij&CoΒ Jeugdzorg. Onze Support-afdeling biedt niet alleen telefonische hulp; we lossen technische problemen op afstand op, adviseren over software en hardware, en zorgen dat alles binnen de organisatie van onze klanten soepel blijft draaien. Sander zijn vriendelijke stem aan de telefoon staat inmiddels symbool voor onze professionele ondersteuning op afstand.
π Ben jij op zoek naar een betrouwbare partner voor ICT-support of servicedesk-ondersteuning? Wij vertellen je graag wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.
Op de foto van links naar rechts; Sander, Illias en Dennis
#servicedesk #ictsupport #1elijnssupport #2elijnssupport #leerwerken